طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر و خامه بدون کرفس ساده و سریع

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر و خامه بدون کرفس ساده و سریع
ن : لیلا تهامی ت : پنج شنبه 29 دی 1401 ز : 20:38 | +

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با مرغ سوپ کدو حلوایی با شیر و جو سوپ کدو حلوایی با شیر و برنج طرز تهیه سوپ کدو حلوایی برای سرماخوردگی طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با زنجبیل طرز تهیه سوپ کدو حلوایی ساناز سانیا طرز تهیه سوپ کدو حلوایی به سبک آلمانی سوپ کدو حلوایی وگان

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر سوپ رژیمی به روش رستورانی با طعمی بسیار خوشمزه، مناسب برای افرادی که گیاه خوار هستند و علاقه به مصرف غذاهای گوشتی ندارند.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

 
موادی که لازم داریم
کدو حلوایی ۱/۲متوسط
هویج ۱ عدد درشت
سیب زمینی عدد متوسط
شیر ۱ فنجان (اگه دوست داشتید پرچرب)
نمک و فلفل و زردچوبه مقداری
پیاز ۱ عدد
سیر ۳ حبه
کره ۳۰ گرم
آب یا آب مرغ یا آب سبزیجات ۴ لیوان

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر

 
 

مرحله اول

برای شروع به سراغ پیاز رفته و آن را به صورت نگینی خرد کنید، سیر را هم به همین منوال خورد کرده و ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید، مقداری کره اضافه کنید و پس از اینکه کره داغ شد پیاز و سیر را تفت دهید.

 
 

مرحله دوم

هویج و کدو حلوایی و سیب زمینی را هم خرد کنید، بعد از اینکه تفت دادن پیاز و سیر تمام شد هویج را اضافه کرده و تفت دهید، بعد از آن نوبت کدو حلوایی می‌باشد در آخر سیب زمینی را اضافه کرده و با سایر مواد تفت دهید.

 
 

مرحله سوم

بعد از اینکه کار تف دادن تمام شد آب را به سوپ اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید و صبر کنید تا بپزد. بعد از اینکه سوپ پخته شد آن را با گوشتکوب برقی یا وسیله های دیگر میکس کنید تا مثل حلیم روان شود.

 
 

مرحله چهارم

حالا نوبت اضافه کردن شیر می باشد، بعد از آن ادویه را بریزید و ظرف را روی حرارت ملایم اجاق قرار دهید، کمی سوپ را هم بزنید تا یکدست شود. بعد از ۱۰ دقیقه سوپ آماده برای مصرف شده با خامه رقیق شده تزیین کرده و نوش جان کنید.

 

منبع: آشپزی با ندا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com